Suomeksi | På svenska
Ajankohta05.04.2017
Ilmoittautuminen viimeistään28.03.2017
JärjestämispaikkaKansallisarkisto, Aittatie 2, Hämeenlinna
JärjestäjäHämeenlinnan maakunta-arkisto
SisältöHUOM! Puolipäiväinen teemapäivä toteutetaan Kansallisarkistosta Rauhankadulta, josta etäyhteydet Kansallisarkiston muihin toimipaikkoihin.

Asiakirjahallinnan ajankohtaispäivä käsittelee digitalisaation edellyttämiä valtakunnallisia linjauksia ja lähiajan toimenpiteitä viranomaisissa, syventää arkistolaitoksen/Kansallisarkiston säilytysaika- ja säilytysmuotopäätöksiin liittyviä tavoitteita ja käytäntöjä sekä varautumista organisaatiomuutosten (ml. aluehallintouudistus) edellyttämiin tiedonhallinnan ja asiakirjatiedon käsittelyn menettelyihin.

Tilaisuuden toteuttamiseksi osallistujat voivat lähettää kysymyksiä etukäteen, viimeistään kaksi viikkoa ennen toteutusta, sähköpostitse osoitteella karin.gref[@]arkisto.fi

Hinta180 € (+ alv 24%). Kaikkiin laskutettaviin palveluihin lisätään toimitusmaksu 11,50 euroa (+ alv 24%). Hinnat perustuvat opetus- ja kulttuuriministeriön asetukseen nro 1064/2013. Vuoden 2017 kurssit: Laskutettaviin palveluihin lisätään kulloinkin vahvistettu ja voimassaoleva toimitusmaksu. Hinnat perustuvat 1.1.2017 voimaan astuvaan opetus- ja kulttuuriministeriön asetukseen.
Kieletsuomi
YhteyshenkilöKarin Gref
Emailetunimi.sukunimi@arkisto.fi